090719 02:08

Tjaa, nyss hemkommen från Aleks 18-årsfest! Han fyller egentligen på måndag, men eftersom det var helg nu så fick det bli idag. Känner honom inte så väl, setts ett par gånger på fest men inte mer. Fick ett sms från Ralle halv åtta, och en halvtimme senare är jag iväg. Gick inom Johan och sedan hem till Adam som körde oss och Anton till Trönninge. (vad är trönninge?! har aldrig varit där förut och visste knappt att det fanns ett ställe som heter så i halmstad) Mycket okänt folk men det var trevligt för det. Tack för att man fick komma!

Adam o co: åkte efter tio någon gång så jag stannade kvar med Björn och talade om livets svårigheter. Fick skjuts hem för en stund sedan av Björns snälla mamma!

Har precis tagit mig en macka och ett glas smoothie som jag antar att paps gjorde när jag var borta. Sjukan sitter kvar i halsen och nattens strapatser gjorde nog inte saken bättre! Sängen och film väntar, och imorgon säger vädergudarna (alltså väderpresentatörerna på tv4 och Björns mamma) att det ska regna hela dagen, och vad passar bättre?! Film, filt, vindruvor och om jag är riktigt jävla wild&crazy kanske jag tänder några ljus.
Fred o kärlek



J. Det fixar sig, allt fixar sig. Ringer imorgon. Loveu.

Kommentarer
Postat av: j

jag tror det har fixat sig, tack för att du är världens bästa vän<3

2009-07-20 @ 17:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0