11 jan

shame on me
får ta och bli bättre på det här igen

haft en awesome helg med my boy pontus

tomorrow's gonna be a better day, slutar efter
bara en lektion som börjar tio över tio, boka tid
hos pernilla och sen blir det direkt hem och
plugga lite matte inför tentan. förresten så
kommer det nog bilder på mina inköp i huvud-
staden imorgon, från bland annat american
apparel, topshop och urban outfitters. I like it!

hittade ett par sviiiiiiiiinsnygga glajjor i sthlm
från yves saint laurent ville mest av allt
run for your life and never look back
när jag
prövade dem, men självklart gjorde jag inte
det. får la leta efter några liknande i h-stad.



tristessen anföll mig i onsdags när erika provade höga klackar på topshop i hundra miljoner år.


xo

Kommentarer
Postat av: sandraffffffff

_.html" rel="nofollow">http://www.thorskogsslott.se/Startsidan_.html

Have to go their pretend we are royal, (fast det är vi ju typ redan) moahahaha Men kolla sidan de va inte riktigt som jag sa men shit the same liknande iaf <3 check it out ;) <3<3<3

2009-01-12 @ 13:52:48
URL: http://sandrafrohnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0