(igår) det är onsdag

skönaste dagen på länge, fotolektion (framkallade our ass' off), några C och digestivekex, och sedan satt jag plötsligt p bussen hem igen. käkade lunch med mami och nu sitter jag här och väntar på en slö pojkvän. han skulle äta frukost bara först. för en sisådär 50 minuter sedan. suuuccckkkkk segt.

äter crunchy müsli istället för onyttiga chips och lyssnar på den här under-under-underbara låten. tröttnar aldrig. och jag måste skärpa mig. (kom ihåg det)

jag har en väldigt stor spegel i mitt badrum. I'm like'n it



nu har jag en extrem sommarcraving. sitter och drömmer om min och S's view vi insåg att vi kommer ha i sommar. greeaaty then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0