the end has no end, 18.05

Grym dag (ta-i-trä)!
Skolan tog slut snabbare än den började. Umgicks minst sagt med P i några timmar och nu sitter jag och väntar på pizzan. Efter käket ska jag göra mig i ordning lite, byta om och lite sådant och sedan blir det hem till R med trevliga personer! :) Hoppas på en rolig kväll med bara glada miner!

Hade prov i matte B igår, gick nog ganska okej faktiskt, (ta-i-trä igen) förutom den sista uppgiften. Idag hade jag något slags läsförståelsetest i engelska, nästan säker på att det gick galant.

Nu sitter jag och lyssnar på det här och det här och det här, ska snart plocka ihop på rummet (kläder över- över- överallt) och måla naglarna skrikande rött.


Cccciao


Foto    jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0