19:59 det är inte bara jag, det är du och ni och hon och alla andra jävlar som har vigt sitt liv till att krossa mitt förtroende för mänskligheten

downfall.
jävlar. precis när allt var super och jag trivdes som fan med livet så ska man fan ta och falla igen. TACK SOM FAN för den.
jävlar. precis som hon andra gjorde för ett halvår sen. det var det som gjorde att jag började tvivla. det var början på slutet.
jävlar. måste jag gå igenom allt igen fast med en annan person skjuter jag fan skallen av mig. eller nej det gör jag i och för sig inte. "måla väggarna med min hjärna" va. så fan heller.
jävlar. så jävla pissigt dåligt man kan må för en enda jävla skitsak. JÄVLAR säger jag.

glöm allt som sagts. glöm allt om förtroenden, vänskap och annan skit för det existerar nog fan inte annat än i våra hjärnor. allt är lögn.
jävlar jävlar jävlar.
och ni behöver inte bry er om att fråga vad det är eller vad det handlar om för jag tänker fan heller prata om det. inte idag, inte imorgon, inte någonsin.
prata om problem hjälper så fan heller.

håller hellre mina twisted tankar inom mig, för mig själv. där ingen kan se dom. där ingen behöver bry sig. som en jag känner något sånär sa:
"jag hatar att folk alltid vill lära känna. veta allt om en.
kan man inte bara njuta av varandras sällskap utan att berätta känslor?"

känslomässigt, rött kladd


(och ett litet blygsamt grattis till anna på 18-årsdagen som var igår)






ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh tack.. :))

2009-02-04 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0