12:26 let's go back to the start

på grund av vårsolen i morse bär jag tunna tajts och svarta skjorts, underbart. The NY STATE-tischan och mina svarta wayfarers som alla hatar men jag älskar (och det är ju ändå det som räknas) tippandes på näsan.
på tal om bär
.. så är jag grymt sugen på färska hallon. bara väntar på att värmen ska sätta igång på allvar så att jag kan sitta i solskenet på en balkong, tunnt linne och piloterna. några C och så ett glas till det. 
un-der-bart.
jag vill ha biljetter till Timo Räisinen i malmö 3e mars. gimme moneyyy



springa till bussen fem i halv, arctic monkeys i en halvtimme och sedan njuta av Snatch eller No Country for Old Men med en skål glass i några timmar. vardagslyx.

TA I TRÄ det finns en liten chans att det bara är ett slags klockbatteri i laptopen som är trasigt, om det stämmer kommer allt funka galant när de lagat den.. equals alla bilder är kvar. snälla snälla snälla jag ber inte ofta till G U D men guuuud snälla. alla bilder från 5e juni till mitten av augusti tillbaka.. alla bilder från Italien, Toscana, Vernazza, Malcesine, Monterosso, Cinqueterre... fyfan. 





xo

Kommentarer
Postat av: joss

ska vi sälja oss så vi kan dra dit?

2009-02-09 @ 18:50:19
URL: http://jjjous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0