city.

Pannkakor på G och jag mår ganska bra. Fick nästan brännskador på benen i stan, haha. Spillde ut en halvliter skållhett thé över hela mig, 40 spänn to waste. Efter att J åkt hem blev det lite klädköp för min del, tänkte köpt skorna jag spanat in men de fanns inte i butik så det blir internet! Planerat in en dag i Göteborg med J och kanske någon mer? Och antagligen en tripp till Falkenberg/Ullared innan sommaren är slut.

Hittade en vit bikini på rea idag med, 100 spänn. Fast köpte den inte, lär nog göra det i veckan, ska bli fint väder framöver i augusti och sen bär det ju av till Italien den 4e september! :) Snart är det How I met your mother och Ikväll blir det lugnt. Seeyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0