J.G-L

Äntligen helg och vila. Restaurang Plaka ikväll och käkade grekiskt med pojkvän. Tzatziki, halloumi, souvlaki, filé mignon och oxfilé med potatisklyftor. H-h-heelt awesome.

Ligger framför tv:n och halvkikar på Remember the Titans, men jag tröttnade. Bläddrar runt både på webbläsaren och i gamla skolkataloger, skrattar åt mig själv, gamla klasskamrater och nya.

Imorgon åker jag till S, om vädret tillåter ska vi sola några timmar och sedan gå in till stan. Kommer bli hur skönt som helst antagligen, i alla fall om man vågar lita på att sommarvädret vi haft i Halmstad håller i sig.

Någon som känner igen snyggkille på bilden? Otroligt lik Heath Ledger, har tänkt på det förr men ingen som hållt med. Nu måste ni väl ändå se det?!
Gissa filmen... ;)





Ciao

Kommentarer
Postat av: joss

craaaaaaaaaaaaaap vad jag känner igen honom;/ är det inte i en sån astöntig film han är med i?

eller.. var inte han barnskådis? eller VAFAN.

2009-04-18 @ 02:30:27
Postat av: Jessica loooo

10 ORSAKER ATT HATA DIG! haha (y)



hahaha, skrattar åt skolkataloger, jag i 7an. SNYGGAST NÅNSIN! haha (;

2009-04-20 @ 16:15:42
Postat av: i

du har rätt, jess ;)

2009-04-20 @ 16:24:53
URL: http://iss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0