awake

Vaknade av att solstrålarna letade sig in i rummet. Kikade ut genom fönstret, och jo men visst! Himlen är klarblå utan ett moln så långt ögat kan nå, jag blir på toppenhumör och kan inte vänta på att få komma ut, och i min bubbla av extas försöker jag få liv i min pojkvän. Det funkar! I tre minuter. Sedan vänder han på huvudet och somnar om, med ursäkten att "Han är trött".

NOT GOOD ENOUGH

Man är inte trött när solens UVA-strålar bränner på benen, som råkat hamna utanför täcket som vanligt. Man är inte trött när man vet att man förlorar minst en soltimme. Och man är inte trött när ens flickvän bönar och ber om att man ska vakna och följa med henne ner i köket åtminstone.

Suck. Jaja, man är väl trött då. Även om flickvännen snart kryper på väggarna.

.... Jag tror jag går och försöker väcka honom igen, trots att han är så fin när han sover.

Pussciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0