26 okt

whaddap whaddap

sitter och väntar på mat, potatisklyftor och skivad
morot, palsternacka, broccoli, lök och nåt konstigt ord där hah
kollat på två filmer, en svensk som hette 1939 som faktiskt var
jäkligt bra, och så Blades of Glory, sån där nördig överdriven film
med Will Ferrel som jag garvade som fan åt, haha. äkta humor där.
1939 var ju ingen humorfilm precis, ganska deppig och 3 timmar.

   

pratade nyss med joss om imorgon, men vi kom fram till att
vi tar det antagligen på torsdag istället. annie ska också med.

har återupptäckt en låt som heter broken, låten som fick mig att gråta
mitt under en bussresa till numero uno på malta. fast den förstördes
lite när jag fick se hur sångaren såg ut, en dålig 50 cent-wannabe :(

Jaja, that's life.. haha

 

do you know how hard it is fighting my way through this?
shouldn't have to feel like this

p
ciao! / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0