25 okt

I'm fucker and you're fucked


hey dudes, igår var myskul :)
tog bussen till stan vid nio och mötte upp p vid hållplatsen
gick till anton f, and there we met some pretty nice peeps haha.
blev en rolig kväll, alla var på gott humör och inga bråk alls för en gångs skull!
(måste säga att det var en väldans trevlig balkong)
vid halv två gick bussen hem, the boys tog 10an och jag&joss 30an

THE DAY AFTER YESTERDAY
2 and a half men & cola är aldrig fel
j drog hem för en stund sen
och just nu är jag mitt uppe i en paus av mitt städande!
städa = döden
fast har inte så mycket kvar, typ bädda sängen och dammsuga haha
ladysucker, C!
vet antagligen två fiestas ikväll, men får se. ska sova hos P<3
nu ska jag städa klart
dagens; this is the life

and the people they were dancing to the music vibe, and the songs get louder
each one better than before

p.o.n.t.u.s
ciao man / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0