31 okt

GODDAGENS

kört all dricka och snacks till lokalen nu, köpt det sista och
mams köpte nylonstrumpbyxor och ny bh till mig
klänningen är så urringad att jag var tvungen att ha en ny!
P ringde nyss, han sa nåt om någon maskerad B och M snackat om

hahah ååh det kom nyss några ungar som skrek "bus eller godis!"
gav dom några nävar godis och frågade om dom ville ha mer?
"Ehh... JAA"
jag sa att dom skulle akta sig för tandtrollen

försökt få tag i jesse nu ett tag, men hon är unreachable
någon som råkar ha en canon eos 400d-laddare på sig? inte? nähä.
crap.

YES, fick svar från J! laddaren är i fbg, men vettifan hur
jag ska få tag i den tills imorgon.. problemas!

I'm gonna do the things that I want to do, I ain't got a thing to proove to you
tre komma fjorton
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0