29 okt

hej mys


kvällen har spenderats framför tv'n med mams, en
skål popcorn och grey's.

igår vaknade hos pontus och var där till halv 4,
tog bussen till stan och träffade joss, tog 5-tåget till falkenberg.
sova hos los Loo's! 95 (!) spänn senare var vi framme.
frida, pontus, fredrik och ian kom dit sen,
blev ganska så naijz kväll må jag säg.
jag, jessica & sandra la oss vid 6-tiden,
men somnade fan inte förrän 8 säkert.
trots det var jag uppe först
(pigg som en mört!)
och medans de andra 3 mesarna ville fortsätta sova ville jag
mest springa runt huset eller dricka 7 liter kaffe. knasigt!


tog tåget hem igen vid halv 3, gick direkt till EspressoH och köpte
scones med cream cheese och vaniljlatte (the usual)
snackade lite skit som vanligt, och efter en stund gick vi en runda

inhandlat ny tee idag, Jack&Jones hade rea.
50 spänn var ju helt okej för min ekonomi? menar la det.

You're eyes give me a headache, but you know.. In a good way!
p
g'night / i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0