27 okt

moonshiner, willow tree

kom hem från mys för ett par timmar sen, han skulle repa med
the other grabz. (spelning.28/11.puls - gratisreklam) hah jajaja

just nu sitter jag och är förbannad, försöker lyssna på
the killers
nya låt human men det går inte så jäkla bra.
ljudet funkar inte på internet, men det funkar på iTunes?
skadat


kollade på film innan idag, Max Payne.
tyckte den var asbra i början, men
sen i slutet blev den helt retard.
fattade ingenting.


fanns massor med filmer som hette
max payne, men tror det var denna
Mila Kunis var bra men svårt att ta henne
för någon annan än Jackie i 70's hah


jag har en ny drog i mitt liv - Marabou Premium Lemon&Ginger
smaken låter strange, jag vet, men den är gooo'
sitter och väntar på mat, hamburgare. jag blir galen!

nä, nu ska jag leta upp cd'n vi fick av klenze i nian, alla bilder
6-7-8-9b som han har tagit, har dom bara på laptopen, kraschad.

och varsågod för ett till cocobeng-inlägg - that's who I am, live with it

U-n-c-o-n-d-i-t-i-o-n-a-l l-o-v-e, why did you leave me?
3,14

ciao / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0