26 okt

Schviiiit!
gick hem till pontus igår, scrubs & sånt mys :)
paps gick och mötte mig vid två-tiden, han tyckte inte jag skulle
gå ensam när det var så sent och blåste så mycket

vaknade vid tio-tiden eller nåt och gick ner och käkade frukost,
såg en intervju med Pink på tv4, hoppas ni antecknar
ska snart ta en dusch, ta lite ben&jerry's och gosa in mig i
duntäcket och lyssna på regnet, kanske lite
scrubs, 2 1/2 men, vänner, oc, gossip girl, you name it.
får se vad jag blir sugen på :)

ikväll blir det sleep-over, med guess who? oh that's right, pontus.
vet inte vart dock, eller vad vi ska göra ikväll. kanske hemmakväll eller nåt.

för övrigt saknar jag göteborgs stoltheter natalie & erika - maltatrion
attans att det ska vara så dyrt att ta sig en timme utanför halmstad bara

"Never let a woman tell you she loves you
Gonna get on that airplane and wave bye bye bye bye
Bye bye baby, bye bye"

Crazy-ass inlägg men känner mig lite spralligspralligsprallig,
spring i benen & flugor i fingertopparna, sånt jobbigt ni vet
Jahaaja, du menar sånt ja, sånt händer mig hela tiden
Mm, sånt är otrevligt ibland...

Nä nu får jag fan skärpa mig
trappor, frys, Ben&Jerry's, here I come

I think we're running out of alcohol, tongiht I hate this fucking town
p-p-p
bye bye baby bye
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0