24 okt

Yo yo yo yo!
sitter med joss, chillz the grillz ni vet ;););)
kom nyss hem från pontus där vi mest.. gjorde nada bananer.
efter school fick jag sällskap till stan av johan izze och vendela,
men lämnade dom (pfftthihi) för andy och pontus. gick och köpte snus
och godis, och sen gick vi till fribbes. mötte mitt sällskapsfolk där,
och efter ett tag så var det cutelicut på mitt hår. johan och pontus tittade på,
men johan gick efter halva tiden typ. skulle träffa nån brud.
efter klippningen (kommer la en bild eller nåt) åkte p hem och jag vandrade
runt på stan i min ensamhet. träffade adam & ralf som jag gick till morfar's
med och där träffade vi snart på joss, annie, simon, johan, adam
och en tjej som hette emma. NÄIJZ.

   

nu sitter vi och väntar på att få fylla våra magar med pizza.
GÖTT
ikväll vet vi inte riktigt vad vi gör än, antingen GIRLS GONE WILD
eller hemmachillmyskväll.

now I'm falling asleep and she's calling a cab
while he's having a smoke and she's taking a drag
puss / i

Kommentarer
Postat av: Anonym

BULLEN :D::D:D

2008-10-28 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0