23 okt



tänkte tillägna ett inlägg till några fina vänner jag har
(L)

josefin

sandra

annie

caroline;

156&158;

inga ord behövs. ni är något extra och ni förgyller mitt liv varje dag.



du behöver bara någon att klaga på, som alla gånger förr.
livet är på mina villkor? tss, skulle inte tro det stumpan. jag är inte bortskämd
med
något, förutom äkta vänner och en underbar pojkvän.
(alltså ganska bortskämd ändå)

klaga, klaga, klaga, that's what girls do best! right? :)
crazy-nut inlägg, men who cares a hundred years from now? exakt. noll.

you're someone else than who you used to be, but so am I
that's just the way life goes, on and on

pontus
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0