22 okt

G'morning ladies and gentlemen!
(vilket också blev morgonmusik, gentlemannen)
Nu blir det hoppa på 30-bussen och sova sig igenom hela vägen
till skolan som vanligt, radio första 3-timmarslektion usch!

idag efter skolan blir det antagligen hem till älskling, naijz! imorgon hoppas
jag på fika med joss och annie, saknar er girls. och på fredag ska
jag äntligen klippa mig! på lockcenter blir det, dom är supertrevliga och sjukt
duktiga på det dom gör..
brukar ju iochförsig klippa mig själv ganska ofta, men det blir ju ändå en
annan sak när ett proffs gör det haha.
oops nu går bussen om 8 minuter!

I thought you said summer is going to take the pain away
p.o.n.t.u.s
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0