9 nov

igårkväll kom P hit, jag & F var ensamma hemma. P & jag gick hem till anton på kvällen,
trevligt folk även om vissa saker jag fick reda på gjorde mig kapabel till mord,
men ilskan försvann med natten. lite senare var vi ett gäng som gick hem till L en stund,
men efter ett tag där gick vi tillbaka till A. vid halv två gick jag, P & J hem till mig,
somnade nästan direkt alla tre tror jag. väcktes vid 10 av en uttråkad älskling.

frukost och sen åkte han till stan för att ta bandfoto så joss & jag satte oss och kollade på
10 things I hate about you, med heath ledger bland annat.
(du skulle blivit min man, älskling)
anyway, fars dag idag så grattis eller whatever you say papi!
och för er som för anteckningar över mitt liv så är min pappa på fotboll just nu, weiii
och funderar redan på ny header för this one suuuuccckks.
hörs sen.

you've crossed the f-ing line bitch, it's over for good
P.H
puss / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0