6 nov

fika på EH med fröhnert, latte&scones - of course!
tog bussen till TK, det var ett tag sen nu haha, ingen större träning alltså.
(fast med min kondis var det rätt tungt en stund faktiskt)
be proud of me peeps, you should be!

& världsrekord i att duscha
länge tillhör nu mig, så att alla vet det
så dra fram anteckningsblocken, detta fejset måste ni komma ihåg!
jag kommer vara med i alla guinness rekord-böcker framöver,
ingen kommer någonsin slå mig..
så alla som vill sno publicitet med hjälp av min vänskap,
kom ihåg att jag är mutbar.

anywayz.
nu måste skitsnacket sluta, ingen bryr sig ändå, så alltså..
hejdå & godnatt & sov godis & dröm sockriga drömmar
(och förresten, återupptäckte nyss regina spectors underbara röst & texter)

you are my sweetest downfall, I loved you first I loved you first
beneath the sheets of paper lies my truth
y-o-u
i + p
hejdå sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0