3 nov

äckliga, äckliga, äckliga stress

har inte gjort några läxor/uppgifter/inlämningar sen skolan började
och jag orkar verkligen inte. jag borde sitta varje helg, varje eftermiddag
men det gör jag ju såklart inte! varför? jo, eftersom jag är en idiot på den
fronten, tar aldrig tag i saker och sen står jag där med händerna fulla
och vet inte vad jag ska göra av all oro, alla inlämningar.
på något sätt har jag ändå alltid klarat mig undan i sista sekund,
men det vetefan om jag gör det denna gången.
de läxor jag kommer ihåg är drog-artikeln, bokrecension i svenska, bok-
recension i engelska, litteratur-arbetet, bild-läxan, vapen-artikeln, mind-mapen
tror det va allt :(
men som vanligt: "jag tar det imorgon"
jävla idiot isabelle.

I'm better than your next Baby and I'm better than your last
think about it
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0