28 nov

fika med Amorfars igår, mycket skitsnack, after eight-kaka och panini
träffade ralle, ninnie & adam with friends, jaojao :)
mysigt var det kan man säg

idag har jag bara skola till 11, datakunskap just nu.
sedan blir det att A kommer hem till mig, och sen
på kvällen åker vi in till stan, möter Izze, och åker till Puls
och tittar på duktiga pojkar som spelar.
sen blir det sleep-over hos babe

på lördagkväll blir det käka hos honom också, tacos & sånt mys :)
sen tar vi bussen till HEMLIS men ni får gissa om ni vill.
får se, antingen blir det att vi åker tidiga bussen och för-baloobas
hos hyrr, eller så tar vi sena bussen och åker straight to HEMLIS.

nu ska jag skriva ut en grej om provet nästa vecka,
och jag är rätt gött sugen på en sån där rosa & blå godisflaska som
smakar tuggummi inuti men är lite sur på utsidan
typ som jag

i was walking with a ghost
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0