21 nov

goddagens.
eller ja, godkväll eller nåt.
nyss hemkommen från stan, varit och fikat med joppe,
pontus & sandrovic. latte på espresso house och tjockisen
joppe tog en bulle också. (snälla, anteckna!!!)
träffade även en amilia & en mattias & en therése
stack direkt hem till P efter skolan, sov & sånt mysigt ni vet.


såhär nice är det i halmstad just nu, mysigt mysigt! lite mer snö på det så!

och nu sitter jag och väntar på massor av saker, bland annat
att papi ska åka & hämta mams & benny så vi kan käka snart
men också på att my boy ska komma hit.
han sover här inatt, tihihihi
och till JOSS & FELLAN! jag har inga pengar på mobilen, så som svar:

fellan - jag har inget planerat mellan 12-2 imorgon, menar du fika eller? :)
& joss - ja det kan jag, och possibly fika med fellan då i så fall :)

nu gurkstavar & coldplay

Just because I'm hurting doesn't mean I'm hurt, doesn't mean I didn't get
what I deserved, no better and no worse

abrazos para ti, mis amigos
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0