20 nov

HALLELÅJA
(och nej joss jag härmar inte dej jag brukar svara så i telefon haha)
woops, rätt så trevlig torsdag har det varit,
fick sluta tidigare för bildläraren kom inte.
 var lite synd för vi gåller på med porträtt i blyerts,
och det tycker jag faktiskt är rätt kul.
(extra +plus+ för att mitt porträtt blev rätt så bra wooh!)
åkte hem direkt för en gångs skull, men istället för
att gå in gick jag genom skogen och ner till havet,
fotade lite med min bebis (canoneos400d lite sådär btw)
vissa blev faktiskt helt okej :)



efter skolan igår gick jag in till stan med joss & fröhnert, fika på
espresso house och födelsedagspresent inhandlades till lena.
tog bussen med J till TK och spinnade (spinna, spinnade, spunnit?!)
körde en distans 45 vilket works perfect för mig. skulle inte klara hårdare
haha. KONDIS NI VET!

nu är det go musik som gäller, och snart blir det mat också :)
puss puss puss puss puss hejdå

just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0