17 nov

fick sluta tidigare idag, gick vid två eller så. espresso house med
sandra alan & gustav. näijz. blev varken kaffe eller scones
tog en syndar-muffins. och inte slim-sin sorten, utan en hallon.
damn.
well well, synd idag - straff imorgon
haha. ja. som ni märker är jag galen.
crazy in tha coconut som en vän sa någon gång. K fika snart?
anyway. ringde tk idag och bokade in mig på spinning på onsdag
AND JOSS IS GOING WITH ME. vi ska bli som erik & mackan
(snygga och smärta)
tsssihihihi. ungefär så.
pax för att vara erik, J! du får vara mackan!
tänkte slå blondinbella i läsarsiffror. slär henne lätt med mina jättefå-om-dagen
mot hennes ynkliga miljoner. hah eller hon har nog bara några hundratusen.
märk väl: BARA
så så, nu ska jag gå ner och agera kock och ralle är en kermit. pilutta honom.

wave bye bye bye bye bye bye, bye bye baby!
puss&kram
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0