12 nov

Hej hej hej hej hej hej.

blev ingen fellan igår, blev 2:a valet joss, F & S
latte & scones på EH (träffa jops waeei)
och sedan bussen till P<3 softkväll, med tv,
kaffe & pepparkakor. ut & gick till kolbrottet med.
satte oss och tittade ut över havet & solnedgången
ooh that's just soooo cute
såg ut som att någon hade hällt röd sand över molnen
bäst var det anyway

fick skolfotona idag, inte katalogen men alla andra.
enskilda suucks må jag säg. riktigt jävla fula.
klassfotot blev faktiskt helt ok, fast jag ser.. blyg ut,
sådär tyst  & så. vilket jag absolut noway ever in hell
att jag är. men men, det är la gulligt.
ah boo-boo

nu ska jag gå ner & laga mat till min mor&min bror
det enda jag kan: korv & makaroner

AND HEY! jag har pengar på mobilen nu, så
nu kommer jag svara på sms igen. wiiie

riktiga vänner, man vet att de stannar
men efter tiden som har gått blir ingenting detsamma

puss.
/ i

Kommentarer
Postat av: Anonym

2ahandsval

we love it

2008-11-12 @ 21:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0