20 dec

SJ-kontoret var stängt och jag är trög och fattar inte deras självhjälp
hatar SJ
nä men om det står att de har öppet dygnet runt får
de la fan ha någon där som svarar
idiotas
igårkväll var rätt nice, tacos och filmkväll med joss och sedan ut&gå
med massor av snack och musik

har precis städat hela rummet och är mycket stolt kan man säg!
hittade kameran också, den låg och skräpade på sängen under stuff,
och paps hittade en extra kamerasladd så jag kan äntligen skicka
julshow's bilderna till scientist-sångarens mamma.
hon ville betala, wooohh men jag sa nej. snäll (och dum) som man är.

i torsdags var det julavslutning, frukost (ha-ha) med klassen och självklart
får JAG uppgiften att köpa juice. någon förvånad?
i alla fall, frall-köparen hade köpt 30 frallor och inte ens hälften åts upp.
efteråt gick vi mot bergmanssalen för att titta på avslutningsshow typ.

sitter och pratar med pontus och han tjatar om att jag ska komma till honom och kolla på björnbröder med honom så jag får väl ta och lyfta mitt feta och ta tag i fläsket och lunka hem till honom. the long long long road to ruin.

måste bara ta på mig en tee först, lite kallt att gå ut i bh ellöör.

she put him out like the burning end of a midnight cigarette, she broke his heart
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0