5 dec

datakunskapsprov & engelskaprov
gick nog bra båda två faktiskt!
gick in till stan och kollade lite kläder,
åkte hem och sitter & väntar på joss, ska färga
om hennes zebra.
naijz man.

my boy var lite trött idag haha
men äre party på en torsdag så blire så!
skyll dig själv haha
<3

kollade busspriser igårkväll, blir en mindre dagsresa med J antagligen.
kommer antagligen gå på under 150kr, pretty niiice bruden :)
får la se om det är någon med som vill följa med också, men
antar att S inte vill det ;) med tanke på hennes senaste uttal om sitt pank-anfall 

nu ringde joss också, hon väntade på bussen så
she'll be here any sec.
kila till konsum (eller har de stängt ännu? isåfall ica!)
och köpa gröna pringles och loka likes asia
HIMALAYA HIGH! pretty nice.

trots att jag har somnat vaknar jag av att jag springer.
genom epileptiskt ljus. hus i ruiner. detta är inte en dröm.
jag vaknar av att jag springer och detta är inte en dröm.
fuck no. vad de än säger är det inte en dröm.
jag saknar dig
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0