12 dec

hei

softa dagar, blev direkt till babe efter skolan, och vid 6-tiden åkte
vi in till stan och kollade på bio låt den rätte komma in (trailer), den var inte
riktigt så bra som jag förväntat mig, men den var lite skruvad, lite
läskig och lite tankeväckande. sånt som jag gillar alltså hah.

sov hos  pontus i natt, mysigt :)
vaknade i morse av alarmet, gick upp och duschade medans babe gjorde frukost
jävligt onödig skoldag, en lektion och den bestod av att jag & alan sov i biblioteket.
great stuff yao.
första RIKTIGA snödagen idag :) så jävla mysigt va
nu ska jag till stan med annie, see ya!




har gått ner nästan allt jag gick uppsen somras :)
vem sa att man måste träna för att gå ner?
pyttsan eller varå.

someone who will die for you and more
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0