4 dec

hej å hå, ladda om maan

var och fikade igår med fina brudar
& efteråt åkte jag hem till myspojken
woohhhh inventing new nick's aaaight
skulle kollat senaste narnia, men den
funkade inte, så det blev zohan istället.
fast jag missade typ halva filmen hueuhe.. doh

anywaaaayz guess who's been good!
JAG
förvånansvärt nog, ja.
men till saken: snackat med carina och jag ska
göra alla läxor jag inte gjort (alla läxor vi haft hehe)
innan jul, annars får jag IG-varning. så nu sitter
jag här, ska försöka komma igång med bland annat:
 - skriva klart min insändare om kommunal trafik
 - göra en tankekarta om "Vad är litteratur?"
 - en utredande artikel om "Ungdomar och missbruk"
 - individuella uppgifter från HP-arbetet
 - bokrecension om Gömda
 
- bokrecension om Ondskan

    ..och på tisdag har jag ett prov om noveller, grrrrejjt stuuff dude

har börjat i matte B nu, ska tenta av matte A efter jul antagligen.
cpsvårt.
nu blir det ner och prata med paps, inte träffat honom sen måndags :)

beauty is a card that must get played, I know you girl in all situations
baaaiii / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0