16 dec

YO
var på gekås efter skolan igår, fick köpt alla julklappar nästan
(förutom alex, felix och pontus)
eller.. alex kanske är klar. beror på hur man ser det haha.

denna dag har varit sooft som fan, gick upp vid halv tio,
strosade runt i min morgonrock som ALLA i världen borde
få känna på för den är GULD jag lovar er.
tände lite ljus och satte mig och läste ut min bok med en
kopp kaffe i handen. sedan kommer mams hem med
nybakade frallor, och sen går bussen till skolan vid 12. greeeaat
började halv ett, slutade fem över ett. NAJSSHIT

nu sitter jag hemma i min morgonrock igen och väntar på bättre tider
lyssnar på yann tiersen och cute is what we aim for
och nu ska jag ner och dricka mer kaffe :)

hejjrå
p<3 / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0