15 dec

shaao
sitter i journalistiksalen och skriver bokrecension på engelska.
känns lite wierd att det bara är jag & gustav här men..
anywaaayzz dude
har nästan läst ut boken nu så det går nog bra.

i fredags gick jag hem till pontus på kvällen, där redan
andy, boffe och vicky var. efter en stund gick de till ralle, 
och jag och babe somnade i soffan.

i lördags var det family-time som gällde, baka pepparkakshus & shit.
pontua kom på kvällen, och vi tog halv tio bussen till anton i stan.
ralle, björn och andy var också där
tv-spel charader öl och balkong - nice man

blev precis klar med recensionen! :D good job iss!
nu ska jag skriva ut den och några fler grejer, sen blir
det rast och medieproduktion, måste göra min animering :( fett onice

efter skolan blir det gekan med pontus, felix, fredrik och mams :)

bai dudes
/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0