1 dec

HOW COULD I EAT YOUR ASS

första dagen i december!
och bara 23 dagar kvar till julafton
det är skrämmande att 2008 har gått så fort som det har gjort, känns som igår vi var hos sandra och firade nyår senast. det känns som förra månaden det var avslutningsfest & skolavslutning i nian
hela året har bara varit en enda röra. men det har varit en otroligt rolig röra.


till exempel så är det snart ett år sen jag, natalie, niklas & jonas var uppe/nere i stockholm och hälsade på kim & orren. träffade i och för sig kim och oscar i somras också, men det var bara en eftermiddag.
och nu är vi snart där igen, hela gänget ska samlas uppe hos stockholmarna igen. och denna gången följer erika också med! maltagrannarna minus ett, precis som för snart ett och ett halvt år sen, minus värmen :) kommer bli bäst


denna dag har allt gått fel, men ändå är jag på gott humör. studiedag, men pallrar mig iväg till skolan ändå bara för att komma på att jag är ledig så fort jag kommit fram. gick in till stan och käkade lunch med mor&far, kollade på julklappar och köpte 2 böcker & en pause innan jag åkte hem.
bryggde lite julkaffe och läste nyinköpta tidningen medan jag väntade på att mami skulle komma hem vid två, lite mer kaffe och käkade pepparkakor.

2 på min saker som gått fel-lista: glömde mina snoddar på bussen jag inte ens skulle åkt med.
genomskinliga, pyttesmå snoddar, 17 st kvar i påsen. man köper dem i 20-paket,
15 spänn på kick's. har letat efter såna jättelänge, och så hittade jag dessa häromdagen
brukar göra små, små flätor i underhåret men har inte hittat tillräckligt små snoddar innan,
så dessa var perfekta. innan 'fäste' jag flätorna med toni & guy's "funky gum"-vax,
dum som jag var för det höll ju såklart inte.



jätteinlägg men medalj till den som läste. wooohh
yummie down on this
/ i

Kommentarer
Postat av: natalie

kommer bli grymt miss uuu

2008-12-04 @ 01:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0