Miljömöte

Mötet igår var kort sagt alla mina mardrömmar ihopklämda på en dag. Kände ingen, grupparbete, redovisning och på toppen av allt hade jag ju inte en aning om någonting eftersom jag inte fått någon info alls. Gött! Det gick ganska bra ändå, även om en gick med handsvett hela dagen så är det ju ändå miljön, ekologi och minskning av matsvinn ämnen som jag brinner för. På kvällen när jag kom hem var jag helt slut, slängde mig i sängen och tvingade mig själv att skriva lite till på uppsatsen innan jag skickade iväg den för handledning. Känns ganska bra med den faktiskt, har ju ett par sidor till att skriva fortfarande men hittills är jag ganska nöjd!


Gjorde fish tacos på kvällen och gjorde PRECIS som alla andra gånger men igår blev det svinkasst, torrt och trökigt och smakade knappt någonting. Öste på lime, koriander och sriracha/vitlökssås men det fungerade knappt. Blev så jädra besviken så käkade bara nachochipsen med dippen istället haha. Idag sov jag verkligen ut, vaknade med solen i ögonen och spenderade hela dagen i sängen framför X-Files med Rasmus jämte mig och Ziggy vid huvudet, ända tills jag fick tvinga mig till jobbet. 


Har verkligen längtat ihjäl mig efter sommaren idag, vill bara sitta i shorts på kajen vid Tillsammans och skratta med alla favoriterna och rödvin i glaset. Ren kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0