Gos hela helgen

Stressade som en galning i fredags på jobbet och fick bita ihop flera gånger när vissa personer inte höll med mig, om en säger så. Åkte hem och la cavan på kylning, sedan kom Gabs och vi tog ett glas rött innan vi gick ner till Söderfamiljen. Åt fabulös italiensk mat (risotto plus ripasso kan omöjligt bli fel) och gick hem till mig igen å drack cava och lyssnade på metal. Standard oss. Felix, Daniel och Alex kom och våldgästade oss, typiskt Felix alltså haha, bara ringa helt plötsligt och ba "hej syrran vi är utanför kom o öppna du har öl va??".
 
 
Igår låg en i soffan hela dagen framför Vänner, alltså kommer aldrig sluta älska den serien, den är verkligen hela ens barndom/tonår/liv ju. Och Chandler forever in my heart, sen kommer Ross och Phoebe på delad tvåa för bara skrattar ihjäl mig åt dom. På kvällen gick jag hem till mamma och pappa, blev bjuden på lite mat och tittade på film en stund innan jag höll på att somna i deras soffa. Pappa va go och följde mig hem genom stan, var väl tur för en gångs skull för när vi var nästan framme hos mig ser vi ett par polisbilar utanför Sibylla och skojar om att de köper mat säkert, men idag på morgonen såg jag att det varit skottlossning där?? Typ en timme innan vi gick förbi men ändå, hade ju fått creeps och jag gått förbi själv. 
 
 
Idag har jag vaknat av en spinnande katt, druckit kaffe och gosat lite till, filat lite på psykopatiuppsatsen och nu tittar jag på ABC's of Death, rätt trevlig skräckis med en kortfilm och regissör för varje bokstav, typ liknande Paris Je t'aime och Coffee and Cigarettes (fast många fler avsnitt och mycket mer blod såklart). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0