Beth Thomas och halloumiwraps

Fy fan alltså, är helt jävla mosig i huvudet. Har suttit med psykopati-uppsatsen hela dagen och har fått ihop sju sidor hittills, bara några hundra ord kvar sen är den klar! Har bara tagit paus för att handla med pappa och hälsa på mamma i butiken. En blir ju helt utmattad av att läsa om barnpsykopater, seriemördare, kannibaler (ja Dahmer jag pratar om dej) och Geins handsydda leggings av människohud en hel dag. Ursäkta om jag blev lite graphic där haha men det är typ allt jag fått tänka på idag. Har kollat massor av intervjuer med Richard Ramirez, John Hughes och Beth Thomas (typ den läskigaste ändå och hon var bara sex år gammal) också men nu har jag stängt av för klarar inte mer ikväll. Ska hoppa in i duschen och sen försöka sova för ska upp tidigt och åka på det där jävla mötet om jag får ångest av bara jag tänker på det, så får väl försöka få tankarna på annat håll med lite Criminal Minds (smart sätt o slappna av på efter kriminologi-studier hela dagen haha).


Kolla vilket käk det blev ikväll! Skulle gjort fisktacos men den jädra torsken hade inte tinat klart så det blir det imorgon istället, improvade med halloumiwraps med massor av grönt, avokado, koriander, lime och picklad rödlök. Food luv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0