"This is not anarchy. This is chaos."

Äntligen hemma från Ikea och Väla! Åkte rätt tidigt för att komma hem i tid, Rasmus skulle nog till repet igen ikväll. Det första vi gjorde var att springa in på India så att hon fick titta hur fint min conch läkt och pratade lite om eventuellt byte av smycke, men ska ta det nästa gång en är där så att hon får passa ut en i perfekt storlek. Sen började vår raid av Ikea. Provsatt soffor, tjivades om fåtöljer (alltså en LazyBoy?? Nej???!), impulsköpte tv/vinyl-bänk och ratade mattor. På fredag kommer de hit med allt fint, ååå! Förutom en fotpall som Rasmus envisades med ("får jag inte fåtöljen jag vill ha ska jag iallafall ha en fotpall") och en hylla som vi fick med hem nu direkt. Åååå ska bli så roligt att fixa det fint här hemma! Haha, fick typ släpa bort Rasmus ifrån divaner och hörnsoffor, han har lite svårt att släppa det även fast jag påminner honom att det kanske är lite dumt när vi bor i en etta..
 
 
Igårkväll myste jag med rödvin och V for Vendetta på tvn, alltså den är så jädra bra. Varje gång den går på tv MÅSTE jag bara se den. Blir helt inne i den varje gång och kommer ju aldrig glömma första gången en såg den, chocken i mitten av filmen liksom.. Så fint.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0