Stressvecka!

Den här veckan känns helt sjukt stressig, det händer grejer varje dag. Imorgon ska Rasmus o hans pappa släpa ut alla gamla möbler vi inte ska ha längre och när jag kommer hem från jobbet ska jag plocka iordning och möblera om tillsammans med Rasmus inför fredagens leverans, ååå! På kvällen ska vi på Teatern med mamma, pappa, Felix o Jessica (vi fick det allihop i julklapp). Fredag kommer möblerna och jag jobbar hela kvällen, lördag spelar Baby Jesus på Haket och det ska bli superkul! Och på söndag ska vi upp till Hok och fira Theia, har köpt ett Pippi-tält till henne som jag hoppas hon kommer älska. På kvällen tänkte jag mysa ner nya möbleringen totalt!!
 
 
Igår gick jag hem till Tina med en kartong semlor, fikade o myste lite och sen gick jag hem och lagade livets pasta. Vi fick även ljusen från lelle mammas ljusfest idag, luktar helt magiskt gott! Ska snart till jobbet nu, tillbaka till att plugga på bussen igen! 
 
Tittar på kattungepics och blir helt blödig och lipig, kolla så liten o go han va här. Vill ju inget annat än o ha en till liten fluff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0