What Would Scully Do?

Fick lite smått panik nyss när jag insåg att min första tenta är samma dag som jag jobbar 8-13.30 och sedan sitter i en bil upp till farmor i fem timmar. Gött!! Antar att jag får sitta med det i bilen. Är ju webtenta så tror det funkar som ett test, att jag kan göra det när som helst under dagen men när en väl börjat har en bara en viss tid på sig. Förhoppningsvis kan jag sitta och dela mobilens nät utan att tappa internet mitt i alltihop. Ååå varför tänker jag aldrig igenom sådant hära?? 


Sitter och tittar på X-Files (chockerande va) och kollar igenom massor av gamla bilder sen i somras. Dör av längtan efter solen nu. Älskar ju vintern pga julen och allt mys men nu när allt det är över vill jag bara spola fram till värmen. Scrollar i timmar på etsy och drömmer om fina baddräkter och magtröjor och jumpsuits. Beställde faktiskt nya jelly-sandaler idag, mina jag köpte i Barcelona förra våren gick sönder precis i slutet av sommarn, tror det var när jag var i Madrid. Köpte likadana som sist (genomskinliga med glitter) och ett par persikofärgade. Har alltid velat ha ett par lavendellila men inte hittat några i rätt nyans. Så! Nu får sommarn komma tack!




Kommentarer
Postat av: Sarah

Jobbigt me tenta :/

2016-02-09 @ 22:12:18
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0