The Visit & sushi

Har hängt hemma hos Gabs hela eftermiddagen, gosade med kattor och åt semla innan vi kollade på The Visit, mycket bättre än jag trodde och blev extra glad för gillar alltid en liten twist på slutet! Sen åkte vi och hämtade sushi på älskade Umai, finns inget som slår dem här i stan! Köpte med några vårrullar var, deras vegetariska minirullar är magiskt goda. Nu sitter jag i soffan med kärleken, han har i läxa att kolla Pretty Woman (haha filmvetar-layf) så ska titta med honom som stöd, ingen av oss är ett särkilt fan av den filmen om en säger så. Men med lite té och massa filtar blir det mysigt ändå! 

Förresten kolla denna hära underbara lilla saken, en liten rosa saltlampa åå jag bara älskar den, vet inte varför men blev helt besatt så fort jag såg den! Luv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0