Pad Thai

Ligger och göttar mig i soffan med magen full av pad thai och vegovårrullar, vi hade bara tänkt käka mackor ikväll men impulsköpte hämtmat när vi gick och hämtade Rasmus cykel. Hade möte efter jobbet, handlade lite och nu ska jag bara myyysa hela kvällen. Imorgon jobbar jag bara till 12, sen måste jag plugga och laga mat och packa inför helgen. Vet inte riktigt vad jag behöver ha med mig, är ju lite kallare än här och så ska en ha finkläder på lördag.. Lär ta sin lelle tid att hitta kläder!

Här hade en gjort sig till o ansträngt  för valentinmiddagen i lördags, men titta bara, hur fin är inte den dära fluffiga ljusblå tischan?? 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Fin bild:)

Svar: tack! :)
Wonderful & Strange

2016-02-17 @ 19:12:35
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Matilda Berlin

Åh så gott! Älskar verkligen thaimat =)

Svar: åh, jag också!
Wonderful & Strange

2016-02-17 @ 19:28:54
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0