Lost Highway

Ikväll har vi släckt ner och tänt ljus, har gjort massor av morots- gurk- och ramiro-stavar med dipp och hummus och vi tittar på en av de bästa filmerna som finns, Lost Highway!! Luv. Har försökt få Rasmus att se alla Lynchfilmer men speciellt denna (och Mulholland Drive), han är så jädrans svår att övertala om sånt, men nu hade han den på sin lista ifrån Filmvetenskapen, alltså gör han sin läxa nu haha. Och jag bara njuter!!! Imorgon är jag ledig, ska verkligen försöka plugga så mycket jag bara kan för har ju varit så dålig på det. Kanske ska gå in till stan en snabbis med och köpa lite gröna växter, det är allt som fattas här hemma nu.
 
 
Hoppas Rasmus gillar filmen så att en kan övertala honom att se alla andra favoriterna också!

Kommentarer
Postat av: Lili

Jag älskar den filmen, en av mina absoluta favoriter. Visade den för min pojkvän för ett tag sedan och han blev också frälst!

2016-02-19 @ 11:58:17
URL: http://zilverka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0