25-årsfir och psykopati

Hurraaaa för Robin fyller år idag! Ikväll ska han firas och som tur är dubbelkollade jag allt för ovanlighetens skull, va nämligen tvärsäker på att festen var imorgon?? Vet inte varför? I vilket fall, var ju svinglad för att jag skulle kunna hänga med trots jobbhelg, men när jag såg att firandet var redan ikväll (jobbar till 21.15 ikväll plus börjar 8 imorgon..) ringde jag Gabs direkt och eftersom hon är världens snällaste kunde hon byta på lördag, = börjar kl 16, = kan åka direkt till Robin ikväll efter stängningen och vara med och fira! Så jädra fint när saker löser sig sådär, en blir så glad.


Igår var jag hemma tidigt från jobbet, läste mer i Psykopatens värld och funderade o planerade litegrann inför psykopati-uppsatsen som ska lämnas in för feedback nästa vecka.. Känns lite svårt men så himla kul!!! Vill liksom skriva om alla fem olika ämnena vi får välja bland?? Men jag tror det lutar åt antingen orsaker bakom psykopati eller behandling av dito. Åå vill bara läsa alla böcker och se alla dokumentärer och filmer som Hare refererar till i boken!! På kvällen bakade vi pizza, brukar bara göra med mozzarella men provade att göra med vegosalamin vi har på jobbet, har med den som matlåda så återstår att se om det blev bra!


Börjar senare idag eftersom jag har stängningen så nu ska jag läsa lite mera och dricka kaffe i lugn och ro, favoritsysslan.

Vill ha något vackert i denna ask men kommer inte på vad, så jag gjorde den till en liten lampa sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0