Pocky, Ramune och Pop-Tarts



Såhär ser min skitroliga vardag ut. Blir helt knäpp av Farringtons invecklade utläggningar och dryga meningar. Har haft så sjukt svårt att komma igång med denna delkursen som sagt så känner dessutom att jag ligger efter en del, men gör så gott jag kan iallafall! Var skönt med ledigt i helgen med, åkte upp till Göteborg i fredags efter jobbet och firade Sandras 24-årsdag, hon bjöd på fest, mat, utgång och sovplats, så jag var nöjd som tusan! Åkte hem på lördag eftermiddag till en kelig katt som saknat mig litegranna, Rasmus kom hem supersent på kvällen från Stockholm efter spelningen där. Är så glad för deras skull för tydligen hade det gått jättebra, arrangörerna Maternal Voice vad nöjda + att flera viktiga människor varit på plats! Önskar jag kunde varit med men jag hade det fint i Gbg med!


I söndags myste jag hemma hos mamma och pappa, Felix och Jessica kom också och vi fick middag och kakdegsglass (som jag typ vill hata men kan ej, älskar den) och sedan gick jag hem och somnade som ett litet barn. Ägnade gårdagen i Malmö med Gabs, shoppade för de få slantarna jag har kvar men kom ändå nöjd hem med nya palazzobrallor, katt-tischa, Pocky i favosmakerna cookies and cream och choco banana, ramune, en fabulös blomsterkrans och Pop-Tarts. Haha, svindyra Pop-Tarts, men kunde inte låta bli! Käkade på Dim Sum till lunch med och sedan var dagen perf. Stressade igenom jobbdagen och försöker nu som sagt plugga ikapp lite. Har noll ork och motivation och känner att allt typ är meningslöst. Ska gå och göra lite té och gosa ner mig i soffan så kanske böckerna lockar lite mer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa blomsterkransen? Blir så nyfiken!

2016-04-20 @ 07:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0