Listor var dag

 

 

Behövde få tankarna på något annat och listor är underhållande ibland så, ja, lev med det. Lista igen!!

 

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Angus & Julia Stone är härligt gråtiga. Damien Rice och Russian Red med. När jag är helt nere lyssnar jag dock på MGMT.

 

Beroende av:
Kaffe.

 

Vem behöver du mest just nu:
Pizzakillen. Han svarar inte och vi är hungriga.

 

Vad tror folk om dig?
Att jag är nonchalant eller lite bitchig eftersom jag 1. är rätt tyst i början när jag träffar någon, 2. typ aldrig minns namn/ansikten även om jag träffat personen sju gånger

 

Stämmer det?
Nej, jag är skittrevlig, jag lovar!

 

Vad får du oftast komplimanger för?
Ögonfransarna och håret tror de flesta är fejk, vilket jag tar mer som en förolämpning. Vem vill se fejk ut liksom.

 

Brukar du skratta för dig själv?
Ja. Och prata för mig själv, och sjunga ibland.

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Kan man säga" och en skrattgråtande emoji.

 

Nästa mål i ditt liv:
Klara av att varva jobbet med kriminologi II

 

Hur svarar du i mobilen?
Hallå.

 

Vem ringde dig senast?
Annika, Rasmus mamma

 

Antal timmar sömn inatt:
Somnade lite efter 1.30 och gick upp 5.30 och vaknade bokstavligen två gånger i timmen av febriga mardrömmar, så totalt kanske 2.5-3 timmar.

 

Tycker du om din pappa?
Min pappa är bäst. Han är och har alltid varit en klippa. Ställer alltid upp och lyssnar alltid. Jag älskar min pappa.

 

Brukar du komma i tid?
Brukade*. Tills jag blev ihop med Rasmus. Tidsoptimist så en blir fanimej galen varje gång.

 

När mår du bra?
När en öppnar en flaska bubbel med ens vänner, när ens katt stryker sig mot ens ben, när Rasmus klappar en över håret och säger att allt blir okej.

 

Hur känner du dig nu?
Väldigt trött, jävligt förkyld och lite hungrig.

 

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, vitt och grått, med en mönsterexplotion i grönt eller turkost här o där.

 

Var du aktiv i skolan?
Inte ett dugg, var alltid duktig i skolan men brydde mig aldrig tillräckligt för att anstränga mig.

 

Favoritdryck på morgonen:
Kaffe. Midnattssvart.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Allt mellan 22 till 00, men somnar i princip aldrig innan 01

 

Är du blyg?
Ja, i början, kan ha svårt att tro på att en ny person faktiskt tycker jag är bra och vill hänga med mig, så kan ofta vara tyst eller hålla mig i bakgrunden i början, men sedan slutar jag aldrig prata.

 

Sysslar du med någon idrott?
Hahaa. Nej.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej. Hela grejen med kärlek är ju att den bygger på vänskap, tillit och en band mellan två (eller fler, no judgement) individer, vid första ögonkastet kan det bara finnas attraktion. Och kanske intresse. Sedan kan ju det såklart gå över i kärlek, men inte ögonblickligen, nej.

 

Är du bortskämd?
Med pengar: nej. Med saker: ja.Med kärlek och goa vänner: jaaaa, löjligt svar men sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0