BOOKS

Har ägnat hela morgonen åt att registrera mig för höstens kurs, starta mailkonto, vidarebefodra sagda mailkonto, beställa böcker, kolla scheman o datum etc etc etc. Lunds universitets "studentwebbplats" ser typ lite primitiv ut jämfört med Stockholms universitets, som hemsidor såg ut för typ 15 år sen. Verkar rätt svårnavigerad med, men en kommer väl in i det! Skulle ju passa på att beställa lite andra böcker samtidigt, så klickade med ett par skräckböcker, You Deserve A Drink och Grace's Guide, har velat ha dem så himla länge!
 
Ååå äntligen är sommarn här med (knack knack ta i trä)!!! 25 grader ute o solsken, älskar att cykla till jobbet då!! Börjar om ett par timmar, ska duscha (hairwashingday, lite tidigt egentligen men fezt ikväll jö), luncha o ev tvinga mig ner en vända på stan, vill inteeee... men måste nog.
 
 
 
Som sagt. Morgonrutin. På förmiddagarna här hemma kan jag inte gå en meter utan att den här är med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0